annekezonderh.reismee.nl

Over mijn visumaanvraag...

Eventjes een heel kort berichtje:

Ik heb mn visum dan toch echt aangevraagd! Het waswel even spannend, communicatie met verschillende instellingen dieverhalen vertellen die niet overeen stemmenen uiteindelijk toch nog heel wat moeten omgooien maar ik heb nu bericht gekregen van de immigratie dienst dat ze de aanvraag binnen hadden gekregen, dattie geldig was en dat vanaf donderdag mijn 'overbruggingsvisum' in gaat. Dat betekent dat ik in ieder geval mag blijven tot ik uitslag heb gekregen over mijn aanvraag. Ennn... de verwachte wachttijd is 13 maanden!! Tot die tijd zit ik hier dus in ieder geval!! Ben ik blij dat ik toch VOOR die tijd naar NL ben gegaan, anders had ik dus nog zo lang moeten wachten, aangezien ik in Australie moet blijven tijdens de wachttijd.

Wordt vervolgd......

Reacties

Reacties

Jannie

Tuurlijk krijg jij je visum, australie zal gek zijn om zo'n leuke meid het land weer uit te laten gaan. Blij dat je je plek daar gevonden hebt.

Anneke

@ Jannie: Dankje :-) Helaas kijken ze naar meer dan alleen leukigheid ;-)

tante Ebeltje

Fijn dat je je visum weer krijgt
lieve groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active