annekezonderh.reismee.nl

Verzoekje!

Hallo allemaal...

Even een kort berichtje. Jullie vinden het (hopelijk) leuk om te lezen wat ik hier allemaal beleef enzo,maar ik zou het ook heel erg leuk vinden om van jullie wat te horen!! Hoe gaat het, wat houd je bezig en wat spoken jullie zoal uit??! Als je niet wilt reageren onder mn verhaal kun je natuurlijk ook gewoon een emailtje sturen!!

Liefs Anneke

Jitske

okee

Johannes

Hoi Anneke,
Leuke vraag. Wat wil je horen?

Johannes

Jan de buurman

Moi Anneke, hier in Nederland is het alweer bijna sint Maarten en zo het er nu uitziet droog maar koud. Heb al wat eurotjes gespaart en snoep gehaald voor de kindertjes van de overzijde, dit zijn vaak de enige die de reis naar mijn huis wagen. Natuurlijk met hun moeder als taxi.
Het is leuk om jou boeiende verhalen te lezen, jou schrijfstijl zorgd dat je mee gaat op reis. Super

tante willy

hallo lieve nichten, heel erg bedankt voor jullie verhaal, ben vaak wel eventje soms jaloers wat jullie allemaal meemaken,het is hier mistig vandaag dus de was gaat in de droger, vanmiddag ga ik naar mijn schoonmaak huisje alles weer poetsen,en van de kerk organiseren we een kerstkuier tocht, wordt heel leuk en ik mag een koning herodus zoeken, dus werk aan de winkel,en hout verzamelen want de vuurkorven en komen bij alle posten te staan, nu ga ik de ramen wassen,doei doei he tot volgende keer, liefs tante willy

Oom Jan

Hallo nichtjes ik leef met jullie mee in de avonturen diejullie beleven daar ,ik hoop dat jullie deze reactie
Van mij krijgen ,want het is nog steeds uit proberen